Subject: Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Lible kinnistu sideühenduse projekt
From: "Mari Kuusik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 16:25:07 +0300

Tere

Projekteerimistingimuste nr. 2511002/11416 raames  on Transpordiamet oma
poolse arvamuse avaldanud (lisan selle manusesse, menetleja Gunnar Mägi).

Projekteerimistööde raames on selgunud, et  19112 Valgeranna tee kõrval
oleva kergliiklustee seva on paigaldatud 2017 aastal multitoru, mis on
jäänud toona seadustamata ja hetkel on nö omanikuta (küsisin ka täpsustusi
selle kohta Pärnu Linnavalitsuselt, lisan kirjavahetuse manussse).

Multitoru kohta on koostatud teostusjoonis Eltel Networksi poolt
2017.aastal.

Täpsemat infot, kes oli töö tellija ja kas siderajatisele oli koostatud ka
projekt kahjuks ei õnnestunud leida.

Sidetrass asub kohati eramaadel ja kohati TRAM-i kinnistul. Sooviksime
teada kas ja mis tingimustel oleks võimalik antud multitorustiku kasutada
sideühenduse loomiseks Lible kinnistule.

Kuna antud kohas on väga kitsas/kehvad tingimused uue trassi
projekteerimises/ehitamiseks siis oleksime väga huvitatud, kui saaksime
olemasolevat multitorustiku kasutada.

Sooviksime Transpordiameti arvamust antud küsimusele.

Lugupidamisega

Mari Kuusik

AS Connecto Infra

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

Subject: Vs: Valgeranna küla, Lible kinnistu side ühenduse projekteerimine
From: Ivar Vainomäe <[email-masked]>
To: "Mari Kuusik" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 14:48:06 +0300

Tere,

tegin uurimistööd, kuid paraku puudub meil teave side rajatise võimaliku
omaniku kohta.
Tulenevalt eeltoodust ei saa me kahjuks mikrotorustiku kasutamist ei
lubada ega keelata.

Lugupidamisega

Ivar Vainomäe

Pärnu Linnavalitsus

linnainsener

5125 917 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Tarto Mari <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 8. mai 2025 13:39
Adressaat: Ivar Vainomäe <[email-masked]>
Teema: Valgeranna küla, Lible kinnistu side ühenduse projekteerimine

Tere

ALG Liisingu AS tellimusel koostame  Pärnu linnas, Valgeranna külas Lible
kinnistule sideühenduse tööprojekti.

Uus sidetrass saab alguse Kullipõllu (15904:003:0985) kinnistul asuvast
Telia Eesti AS sidekaevust ja kulgeks edasi paralleelselt Valgeranna teega
kuni Lible (16001:001:0131) kinnistuni.

OÜ Kinnisvaraekspert  geoalusel nr. 9911 (koostanud 31.03.2024)  on
Valgeranna kergliiklustee ääres märgitud sidekanalisatsioon. Leidsin antud
sidekanalisatsiooni (mikrotorustik) teostusjoonise (tehtud 2017) meie enda
arhiivist (Conneco kandis siis nime Eltel Networks).

ALG Liisungu AS on uurinud teistelt tehnovõrguvaldajatelt, et kellele see
mikrotorustik võiks kuuluda ja kas saaksime seda oma töö raames ära
kasutada. Kahjuks aga mingit vastust saanud ei ole.

Sooviksime teada, kas Pärnu Linnavalitsusel on infot antud mikrotorustiku
kohta?

Kui see mikrotorustik on nö peremehetu, kas on võimalus, et võiksime seda
oma projekti raames kasutada (trassi pikkus ca 700m)?

Antud lõigul, kus sooviksime olemasolevat trassi kasutada, on olemasolev
situatsioon väga kitsas (uut trassi projekteerida/ehitada väga raske).

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Infra

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee